mandag 4. mai 2009

Fjellreven benekter ikke at han er jøde

DonQuixote ble lagt til listen over moderatorer og en anonym skriver:

Og der har DonQuixote

Publisert 3 mai, 2009 - 01:50 av Anonym

blitt moderator også! Ler så vi hikster. Skulle vel egentlig ikke si det, men vi bruker disse debattene som tema for ungene i undervisningen. De skal diskutere effektene av at alle kan si hva de vil på nett. De fleste "debatantene" har jo tatt fornuften fatt og flyttet til andre fora - men Fjellreven og Lehmo11 driver på - og nekter å akseptere at de andre signaturene stort sett er samme person. Og at DonQuixote sletter i hytt og pine. He, he. god debatt.


Mye sant der
av Jente 20 år den 03/05/2009 - 01:58

men jeg lurer litt på han Fjellreven. Kan ikke han være Lehmo11? Og er det ikke mulig at JE og Glupingen skriver inneleggene deres? Og at jødene egentlig står bak? Sånne ting får vi oppgaver i på videregående og jeg skjønner ingenting. Kan noen hjelpe meg?


Lurer du litt på meg?
av Fjellreven den 04/05/2009 - 12:19

Må jeg være en annen enN den jeg er? Tror du surrer fælt nå. Og du er vel heller neppe ei jente på 20 år....


Vi vet
av Observatør den 04/05/2009 - 15:18

Vi vet at dere jøder har en tendens til å bruke flere registrerte nick.


Ja og vi vet...
av Fjellreven den 04/05/2009 - 15:25

....at dere jødemotstandere bare er en.


Fjellreven har flere ganger tidligere vist sin jødiske tilhørighet der han har vært engasjert i 11. september - engasjert i å avspore og bortforklare. Fra en diskusjon om 11. september i 2008:

JE:
Det har vært like åpenbart at Silverstein rev ned byggene sine hele tiden. Du kan slutte å late som at du er dum.

Fjellreven:
Jeg har vel ikke noen mensa-attest å vise til men jeg anser meg så aldeles ikke som dum. Sivlerstein inngikk forsikringsavtale på riktig tidspunkt. Noen må jo nødvendigvis gjøre det også. I vanvare.....

JE:
"Sivlerstein inngikk forsikringsavtale på riktig tidspunkt."

Ja, jøden tåkeprater som bare en jøde kan.



Fjellreven:
Ser du H E L T bort fra tilfeldigheter du da? Kan liksom ingen gå inn i en forsikringsavtale i forkant av en hendelse som denne?
(forsikringsavtaler inngåes jo daglig)

JE:
Jeg ser du bare fortsetter med tåkepratet ditt og later som du ikke ser at WTC 7 synker ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet.

Fjellreven:
Jojo... ....men dersom du mener mine spørsmål er ubehagelige så er det tross alt du som har problemer og ikke jeg......

JE:
Jeg ser du jobber hardt med å komme deg rundt det faktum at WTC7 sank ned i bakken som om det plutselig sto på havet. Det er bedre å prate litt om forsikringsavtaler eller noe liknende...

Fjellreven:
Det å prate rundt grøten er da stuerent? :-)

JE:
Som sagt, så bare later du som at du ikke vet at Silverstein rev ned byggene sine. Og det ble ikke mindre tydelig med denne roingen din rundt det åpenbare faktum at WTC7 ble revet ned med eksplosiver.

Fjellreven:
Explosiver sier du. Fly sier jeg. De inneholder da tross alt litt flybensin? Du kan da ikke bare drite i to 747. I såfall fremstår du som en amatør....

JE:
Hva har fly for noe med WTC7 å gjøre? Du babler som bare en jøde kan.

Fjellreven:
Nå babler du bare som en ekte fornekter kan gjøre. Ja det var to fly som styrte inn i WTC. Er dette nytt for deg?

JE:
Nei det var ingen fly som fløy inn i WTC 7. Du er en løgner.


Etter lang tids "press" innrømmer Fjellreven hva han vet:

Javel,ok...
by Fjellreven on 13/12/2008 - 16:05

...siden vi nærmer oss jul nå og også du må få i det minste ett ønske oppfylt så er denne fra meg til deg: Jada det var Silverstein som rev byggene sine. Det sier jo seg selv.....(!?)
God førhjulshelg


Og det er faktisk svært alvorlig. Fjellreven slettet dette innlegget sitt kort tid etter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar