fredag 1. mai 2009

luxcat og Schäfer liker nok ikke den nye loven

Trakassering og latterliggjøring av Guds skaperordning

Publisert 1 mai, 2009 - 18:12 av Dagbladet

(Dagbladet) Store deler av Kristelig Folkepartis landsmøte svarte med et gisp, da Peter Walseth fra KrFU startet sitt innlegg i debatten om partiets stilling til den nye ekteskapsloven.

- Jeg vil først si at jeg er for at homofile skal få gifte seg, sa han, til kollektivt innpust fra salen.

- Den nye loven er en hån og en trakassering og latterliggjøring av Guds skaperordning, ropte luxcat, Schäfer og "Glupingen" i kor.

- Jeg går og henter ammunisjon, sa Schäfer.

- JE er homo, sa luxcat.

- Jeg går hjem og tar på meg skjørtet mitt, sa "Glupingen" og tydeliggjorde at han var i sin egen lille verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar